Allmänt

Solen skiner, vi åt lunch på på nya uteplatsen. Diskuterade länge och väl min utbildningssituatuion. 
                               ICMS vs. IUM?                   Sydney vs. Monaco?
Kanske att jag är något klarare över vad jag vill... Eller åtminstone vad som är mest praktiskt. But why bekymra sig över vad som är mest praktiskt??
Jag är fruktansvärt trött på att vara så praktisk hela tiden. Praktisk, organiserad och planerad i oändlighet. Tråkig.

I eftermiddag ska jag investera i ett par nya, fräscha träningsskor. Ytterligare ett par skor jag skulle vilja ha är röda och högklackade. Jag vet precis var jag kan få tag i dem, men det tänker jag inte avslöja på grund av risken att bli utskrattad. Ha! Eller så vill jag bara vara ensam om dem...?

Senare ska jag träffa C.C. Det var länge sedan. 18.30 fika/något att äta. Kanke på Steve's, kanske någon annanstans. Prata länge om var vi befinner oss i våra liv.

Jag tror att dagen började bra idag. Lyssnade på Justin Timberlake när jag sminkade mig. Sedan gjorde solen sitt på vägen till arbetet.
Sent ikväll ska jag inspireras av "So you think you can dance". På söndag Salsa-pass på S. Fitness!

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0