Btw...

Större bröst hade jag planerat att få genom att gå upp lite i vikt samt framhäva de jag har mer. Jag hade tänkt bli en aning mer ytlig faktiskt...
Jag är ju redan jätteintresserad av kläder och smink och så, men jag tänkte att jag skulle bli mer "tjejigt fåfäng" med push-up, solarie solning och en massa hårspray.
Mest som en kul grej sådär. Jag behöver bara känna mig lite extra "kvinnlig". Det är så tråkigt att var ordentlig. Ibland vill jag utnyttja att jag är tjej. Var lite vampig.

Jag kom även på att jag ska börja använda morgonrock mer nu när det är höst. Men jag måste nog skaffa en ny - en vit eller ljusrosa i mjuk frotté. Blev inspirerad på NK.

Tihi! :P

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0