Coffee

Ibland är det tur att det finns kaffe! Idag är det koffeinet som håller mig uppe. Det är  tur att jag har tagit ledigt för Köpenhamn imorgon. Det betyder att det i princip är fredag för mig idag.

Jag vaknade en halvtimme för tidigt imorse. Mamma och L. var redan uppe för att åka iväg till stallet, och sedan ännu längre söderut för mamas del. Funderade kort över om jag skulle gå upp men bestämde mig ganska snart för att försöka somna om. Jag lyckades ganska bra - medan katten snodde runt i sängen.

Promenaden till jobbet var plågsam. Högerfoten gjorde ondare än någonsin och det oroar mig lite inför morgondagen. Hur ska jag kunna gå en hel dag i Köpenhamn med en så dålig fot?
Rullstol och foträta skor?
Antagligen var det promenaden igår som rågade måttet. Men att hoppa över den hade varit synd. Mamma och jag hade det trevligt (om än svettigt) nere vid ån.
Dock var magpasset något överskattat. Hade kunnat var utan det. Lär jag väl också få känna konsekvenserna av imorgon.

Looking forward to Copenhagen!

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0