Long time...

Dålig på att skriva. Orka egentligen... Ibland behöver man skriva av sig, ibland behöver man det inte.

Dagen har, liksom övriga dagar den här veckan, varit relativt bra.
Stannade och pratade med M. på Mokka på vägen till jobbet imorse. Jag brukar alltid vara för sen för det, men idag struntade jag i tiden. Han är en riktigt trevlig prick. Dock för gammal för att roa sig på helgerna (enl. egen utsago).

Att bli uppiggad av människor jag tycker om är betydelsefullt. C. åtog sig uppgiften på ett mycket bra sätt igår kväll. Vi sågs efter jobbet och köpte mat på Sol & Ris. För övrigt var han som jobbade där ytterligare en sådan människa man blev lite småglad av. Han var trevlig.
Sedan gick vi hem och åt framför ett inspelat avsnitt av "Project Runway" och min nya DVD-film "Djävulen bär Prada" (som vi såklart har sett tidigare, men vem bryr sig?).
Stackars C. fick dock jaga bussen när hon skulle hem och prata med mig i telefon medan hon i regnet väntade på nästa.

Snart är det helg igen. Efter jobbet ska jag (gå och sola), gå en promenad, käka med famlijen och se på dagens lovefilm-film "Marie Antoinette". Har ganska höga förväntningar faktiskt - både på filmen och en slapp kväll.
Imorgon tävlar L. på Max och, förhoppningsvis, är det 20-års fest på kvällen.
Söndag blir nog bara slapp.

That's what I'm looking forward to.


Carin

Kommentarer
Postat av: C

Tack för de fina raderna. Jo, nog var det bra synd om mig ;) haha!

2007-08-18 @ 10:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0