TGIF

Ja, jag är dålig på att skriva. Men whatever liksom...onödigaste grejen att känna sig dålig över.

Idag är det i alla fall fredag. Klockan är bara en timme i 17, dvs en timme tills jag slutar JAG SLUTAR...! I love fredagkvällar. Jag brukar undvika att boka in annat än myskväll med familjen på fredagkvällar. Kanske handla på vägen hem, gå en promenad, laga mat med mamma, äta upp maten framför TV:n med familjen och förhoppningsvis se en bra film från Lovefilm.se. Och det är precis just det jag ska göra idag.

Det har varit en ganska hård vecka. Måndagen var seg. Tisdagen spenderade jag, tack och lov (!), i Stockholm med Tin. Onsdag jobbade jag 10½ timme pga kontorsmöte hela kvällen. Och torsdag och fredag har bara varit kaotiska med sjukdomar och trasiga växelbord på jobbet...

Sedan har jag gått och blivit höstförkyld. Jag ska använda helgen till att vila upp mig. Det ska bli skönt.

Trevlig helg!

Carin

Kommentarer
Postat av: Christine

Trevlig helg på dig med sockersöta du! Å tack igen för en kanondag i Sthlm!

2007-08-31 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0