11/10-2007: Tillbaka på jobbet

Japp, jag är tillbaka på jobbet. Efter att ha varit hemma i 5 dagar borde jag vara pigg, men det är jag inte...
Och bättre blir det inte av att Y. just meddelade att jag antagligen inte kan få ledigt från 15.00 på onsdag. Vad gör jag då? VAD gör jag då? Skolkar från jobbet antagligen... Jag vet att man inte får göra det men det här gäller mitt fortsatta liv. Jag MÅSTE få vara ledig.

Jag var så lycklig igår kväll när jag överlevde middagen. Tog en Pepcid innan jag gick och la mig bara för säkerhets skull. Idag önskar jag att jag kunde proppa i mig en 4-5 st på raken. Men det får man inte. Man får bara ta 2 per dag.
Om det inte lugnar ner sig måste jag ringa Vårdcentralen igen. Det måste finnas effektivare mediciner. Och tänk att det här ändå bara är magkatarr. Imagine att ha magsår!

Stoppar i mig en Pepcid nu. Det är den sista jag har.

Carin

Kommentarer
Postat av: Christine

Varför måste du vara ledig på onsdag? Hoppas allt löser sig gumman, tänker på dig!

2007-10-11 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0