17/10-2007: Diverse viktig info.

Från Christines blogg:

KLÄDER
Skor: Stövlar från Din Sko, diverse pumps och ballerinas från everywhere.
Sneakers: Vita, spetsiga från Scorett. 
Jeans: Favoriterna är från Replay.

ACCESSOARER
Väska: Fendi-modell som jag älskar (dock inte äkta).
Plånbok: Stor orange från Paris. Framförallt stor.
Solglasögon: Australiensiska, svarta.
Klocka: DKNY

TEKNIK
Tv: Datorn i mitt rum och Bang&Olufsen i TV-rummet.
Stereo: iTunes
Mobiltelefon: LG
Mp3: iPod mini som inte fungerar
Dator: Av okänt märke.
Kamera: Olympus

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent
Tvål: Aloe Vera från LR
Hårprodukt: Got2Be hårspray
Parfym: Elizabeth Arden "Sunflower"
Hudkräm: Vaseline Aloe Vera & Cucumber
Schampo: Redken "Smooth Down" eller Head&Shoulders
Balsam: Redken "Blonde Glam"
Medicin: Lactrase för laktosintoleransen. Omeprazol för magkatarren. Fortifresh för att gå upp i vikt.
Vitamin: MiviTotal och Aloe Vera Gel
Huvudvärkstablett: Alvedon

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka, men vatten på flaska är ju så dåligt för miljön...
Öl: Corona
Te/Kaffe: Latte är en passion, men dricker te minst 2 ggr om dagen.
Bröd: Mitt underbara lättbakade vardagsbröd
Choklad: Nej tack
Glass: Sia's "Dulche de Leche"

HEMMA
Säng: Madrassen är från IKEA och lite för hård, men stommen är min dröm från NK.
Lakan: Krispiga bomullslakan, där är jag mycket petig!
Espressomaskin: En billig en från OBH Nordica (skulle jag tro). Jag sliter den med hälsan!
Kylskåp: Ingen aning.
Porslin: En salig blandning både från IKEA, Paris och diverse annat.

FÄRDMEDEL
Bil: En Saab 95 BioFuel och en gammal Honda från -92 som mamma älskar (men jag avskyr)
Flygbolag: Ryan Air tycker jag är om för kortare resor. Har provat många olika men Thai Air var definitivt bra!
Taxibolag: Jag är alldeles för snål för att lägga pengar på taxi, dessutom bor jag mitt i stan
Cykel: ingen egen så jag brukar använda mammas Monark

ÖVRIGT
Bank: Danske bank (Östgöta enskilda bank)
Bensinstation: Oftast Statoil eftersom vi har en Saab BioFuel som går på etanol
Gym: Troligen Campushallen inom en snar framtid
Tidning: ELLE (gärna utländska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0