18/10-2007: Solig morgon

Vilken kändis dejtar du?

Jag dejtar Martin Stenmarck. Inte mig emot. Hade varit trevligt att ha honom att plocka fram för en promenad i höstsolen.

       


I natt sov jag så dåligt. Vaknade först av att jag frös och värmde vetekudden lite till. Andra gången hade jag drömt en märklig dröm och var tvungen att testa om mina ben fungerade (återkommer till det). Tredje gången var klockan 05.10 och jag var uppe i varv efter att ha drömt igen. Ingen vidare djupsömn där inte.

Jag velade en massa igår kväll också. Över 6 vindruvor. Onödigt, I know.
 
Men imorse var jag väldigt hungrig. Det är något jag faktiskt uppskattar. Eftersom dagen blir så mycket lättare då.

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0