4/10-2007: Kanelbullens dag

Jag undrar hur många blogginlägg som har den rubriken idag?


Idag är det betydligt lugnare på jobbet. Och vi är full styrka igen. Thank God.
Men jag har inte ätit någon kanelbulle än. Jag tror inte att jag kommer göra det heller. Jag vill inte ha någon kanelbulle. Men igår åt jag jättemycket glass och det var gott.

Jag bad om att få gå 20 min tidigare från jobbet för att hinna till pilatesen. Tack så mycket! Jag ser fram emot den väldigt mycket nu. Det var längesedan jag pilatade.
Igår kväll tog jag mig så småningom ut och sprang och det var jäkligt skönt. Jag blir överraskad av hur mycket jag orkar. Det är betydligt roligare att känna att man faktiskt kan! Att bara släppa allt och koncentrera sig på sina steg är mycket terapeutiskt.

image8


Hur många kanelbullar har du ätit idag?

Carin

Kommentarer
Postat av: Christine

En! Men jag vet att det finns en därhemma som väntar på mig också :D Hoppas pilatesen blir kul!

2007-10-04 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0