5/10-2007: Kallt

Kom nästan för sent till jobbet idag på grund av vädret. Var tvungen att börja rota bland vinterskorna när jag insåg hur kallt det var och att jag troligen skulle ha tår av is om jag gick till jobbet i mina små pumps. Fick till slut fram ett par av syrrans stövlar från några år tillbaka. De fick duga. I dem ett par varma skidstrumpor som jag dessvärre upptäckte har den egenheten att de drar ner mina instoppade byxor. Kändes som om jag satt hängslena åt fel håll, så att säga!
Sedan hastade jag iväg till jobbet utan vantar. Kallt om händerna - men varmt om fossingarna.

Och nu är jag här igen. Det är fredag igen och jag ska sluta tidigare idag med. :D Redan kl.15.00! Tjoho!
Sedan ska jag till stallet. Och ännu senare ska jag ut och käka middag med H. och F. Det var alldeles för länge sedan jag träffade mina vänner.

Innan dess måste jag bara komma ihåg att:
- Fylla i och skicka alla blanketter till GoStudy.
- Maila IUM i Monaco.
- Ringa diverse samtal.
- Köpa en banan.
- Springa förbi en bankomat på vägen hem och låna ut mina pengar till syrran.

Jag är beroende av minneslappar. Finns det fler som är det?

Carin

Kommentarer
Postat av: C

Ja! Jag är! Å jag borde skriva fler!

2007-10-05 @ 12:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0