Aj! Nej! Gör så att det går över!

Herregud, jag är livrädd! Jag fick så olidligt ont i magen efter lunchen. Och det har ännu inte gett med sig. Med tanke på hur min mage brukar bete sig så verkade det inte så märkligt. Men nu är det så att min kära kollega E. här brevid just har haft den värsta slängen magsjuka du kan tänka dig. Förstår du att jag är orolig?!
Jag är tveksam till ifall jag ens skulle överleva en släng av detta? Jag menar, E. gick ner 3,5 kilo. Efter flera dagar utan att få behålla någonting skulle jag antagligen hamna på sjukhus med dropp.

Så detta might be the last you hear from me!

Lite lagom dramatiskt.

Carin Gahm

Kommentarer
Postat av: C

Lägg av! Du ska leva många år till! Iförsig gick ja ner 11 kg med min seriösa magsjuka.. men de fixar du dig utan!

2007-10-05 @ 14:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0