Äntilgen fredag igen

Jag gillar fredagar. Konkurrensen är hård mellan fredag och lördag, men hade jag inte varit så missnöjd med mitt jobb så hade fredag klart vunnit popularitetstävlingen.

Idag är jag avundssjuk på vissa (läs: C.) som får åka på spa. :P En massage hade jag kunnat ge mycket för just nu!
Jag får nöja mig med en skuttrunda ute i kylan och sedan stretcha länge och ordentligt så att jag får upp värmen och blir mjuk i kroppen. Sedan är det, som vanligt på fredagar, dags för myskväll framför TV:n med hembakad pizza.
Var ute och sprang igår med. Det gick lite segt, men jag tog det lugnt eftersom jag ska ut idag igen. Det var ett bra beslut iaf. Det var bara lite, lite petigt med maten igår kväll. Och idag har jag varit jättehungrig, och så länge jag är ordentligt hungrig brukar det gå bra. I förmiddags drack jag min första kaffe efter magkatarren. Det känns, men jag överlever. Någon gång var jag ju tvungen att prova igen. Jag blir glad av kaffe, i lagom mängd.

När jag ger mig ut och springer idag ska jag ha min sjuuukt snygga mössa som pappa kom hem med igår.
"Ein Jäger, Bitte!" 
Pappa har en egen också.
"Jägermeister"

Gick runt i min hela kvällen igår. Varm o go'.

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0