Avkopplande helg

Helgen har förflutit i lagom takt. Jag kände mig nästan redo att gå tillbaka till jobbet imorse. Faktiskt. Inte för att jag tyckte att det skulle bli kul eller så, men jag accepterade det åtminstone.

Jag vågar fortfarande inte hoppas på någonting, men jag var på arbetsintervju i lördags. Och det gick bra, riktigt bra. De var helt underbart trevliga allihop! Jag var där från kl.11.00 till 12.45 - och hade gärna stannat hela dagen. :)
Nu ska vi bara lyckas ordna en dag för att provjobba. Sedan kanske jag äntligen kan få komma härifrån!

På lördagskvällen fikade jag med Sweetie. Vad skönt det kan vara att bara träffas och prata lite. Tänk om vi verkligen kunde åka till NY! Egentligen vill jag inget hellre. Frågan är bara om jag kan...med tanke på framtiden. Och om jag klarar av det...med tanke på orken. Det är fruktansvärt att inte orka med allt som andra orkar. Och att inte kunna vara impulsiv. Men att åtminstone känna att jag verkligen vill är nog ett framsteg bara det.

Igår spenderade jag förmiddagen på tävling med syrran och Maxen. De vägrade tyvärr ut sig, men ritten var i övrigt jättefin. Duktigt av dem att klara både mur och vågplank!
Jag klarade mig också bra. Höll mig pigg hela dagen (med bara en mindre svacka vid lunch). Dock höll jag på att frysa halvt ihjäl trots tomteutstyrsel med John Withaker-jacka och min "Ein Jäger, Bitte!"-mössa...

Under eftermiddagen storhandlade jag på ICA Maxi - för 740,50:-! Fatta vad billigt. Jag är grym på att handla mat. :D

Carin

Kommentarer
Postat av: - - - - - - - -

Jag har i alla fall den ultimata "Ein Jäger bilden" ;) Om du är snäll kanske du kan få den någon gång. Puss!!!!

2008-03-14 @ 09:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0