Ganska uppåt

Det visade sig bli en bra dag. Började bra med att jag vaknade utvilad. Lagom mycket att göra på jobbet. Bra hårdag. :)

Nu är arbetsdagen slut. Ska straxt gå upp till mamma för sällskap hem. Ville bara skriva lite här först. Jag ska ta en promenad när jag kommit hem och sedan ser jag fram emot en lugn tv-kväll. Det är underbart att känna att jag faktiskt får mina bra dagar också. Gårdagen var inget vidare, förutom springrundan som var underbart avslappnande. Sedan åt jag glass med höstäpple och granatäpple efter mycket velande och tillbringade halva avsnittet av "House" med att vela mellan om jag skulle ta lite till eller låta bli. Jag lät till slut bli. Jag ville inte ha mer.
På sätt och vis var det nog ett klokt beslut. Men det har trots allt varit aningen svårt att få i sig maten idag. Det tar tid och mycket velande. Men det märks ju inte utanpå. Det är bara jag själv som vet om. Och nu vet ni med.

Nu måste jag pallra mig upp till mamma. Har även ett viktigt telefonsamtal att klara av innan klockan är 20.00.

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0