Klipper med ögonen

Min ögonlock känns tunga, tunga... Och det med all rätt. Jag jobbade 15 timmar i helgen och då började jag jag kl. 06.00 på lördagen och 05.30 (!) på söndagen! Tjo! Fast jag hade roligt, väldigt roligt. Jag trivs jättebra på hotellrestaurangen och att jobba frukost är ganska slappt egentligen. Dock inte när man börjar halv sex, men det var ju ett undantag.

Så mycket mer har jag inte hunnit med i helgen. Jag hade inte mycket krafter kvar att lägga på något vettigt när jag kom hem efter jobbet. Däremot har jag sovit, läst Harry Potter och sett på Kill Bill.
Kill Bill var inte alls vad jag hade förväntat mig, betydligt fler avhuggna armar, huvuden och ben. Men den var oerhört bra gjord! Utan tvekan skickligt av Quentin Tarantino.

Nu är jag alltså tillbaka i växeln igen. Och kämpar för fullt med att hålla ögonen öppna. Gäsp, gäsp...
Idag ska jag vara riktigt lugn efter jobbet i alla fall. Kanske gå och sola och handla hem lite nödvändigheter. Eller så överlåter jag nödvändigheterna åt mamma och pappa...?

Gäsp!

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0