27/9-2007: Balett?

Snart får jag gå hem. Fast inte så snart som det brukar vara. Jag jobbar nämligen till 17.30 idag... (En liten suck inom parentes.)
Dagen har inte varit alltför förskräcklig ändå. Beror nog på kaffet jag drack imorse, och glassen jag åt igår. Jag har varit lite speedad idag. :P

Igår hade jag ett brev från Folkuniversitet väntandes på mig hemma i köket. De hade bestämt dag och tid för balettkursen. Nu vet jag inte om jag ska gå eller inte? Jag slår vad om att jag skulle tycka om det, men det är bara en gång i veckan och då vill jag ändå träna Campushallen också. Blir det för osammanhängande?
Jag vill nog hellre bara träna på Campushallen... Men går jag miste om en chans till ett nytt intresse då?
Måste bestämma mig imorgon. Baletten börjar på måndag.

Btw så tittade jag på väskan från Åhléns irl igår. Den var pytteliten. Vilken besvikelse. I'm a "big bag-girl" - för att kompensera för min egen storlek kanske?
Det fanns dock alternativ. Bland annat en nästan ilsket röd lackväska. Kan jag köpa en röd lackväska innan jag vet mer om min övriga höstgarderob? Ett säkrare kort är en klassisk brun läderväska. Hmm?

25 min count down kvar. Börjar nu.

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0