28/9-2007: Friday

Nu är arbetsdagen snart slut och jag ser fram emot att få gå hem. Mamma ska handla på vägen hem och förhoppningsvis laga till tacos medan jag är ute och springer... Japp, springer! Jag ska ut och springa.
Kanske kan det bli en första av många gånger. Inte för att jag behöver motionen utan för att jag behöver intresset. Jag behöver komma ut och jag behöver träna på någonting där jag kan utvecklas. Det är anledningen.

Det ska bli underbart skönt att efteråt få komma in i värmen, studsa in i duschen och sedan krypa ihop framför TV:n med tacos och glass.

Försöker just komma fram till Folkuniversitetet för att avanmäla mig från baletten. Jag inser att jag så småningom antagligen skulle märka att jag tagit på mig för mycket. Jag är bra på det - att ta på mig för mycket alltså.
Då var det ordnat. Ingen balett för min del. Synd, men ändå...

Jag tror minsann att det är dags för helg nu! Hoppas den blir trevlig för alla inblandade. :)

Carin

Kommentarer
Postat av: Christine

Jag måste komma ihåg att läsa din blogg, du uppdaterar ju rätt fint du! :D

2007-10-01 @ 10:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0