God morgon!

Har nyligen satt i gång med att jobba efter att ha börjat dagen med en halvtimmes morgonmöte. Börjar 8.00 på tisdagar...suck... Men idag är jag glad för jag har tagit ledigt från kl.15.00! Och vad ska jag göra då? Jag ska åka till stallet och rida. Jippi! Det var alldeles, alldeles för länge sedan jag red min lille skrutt. Fast han är ju inte ens MIN lille skrutt längre...min syrras lille skrutt...

Igår kväll försökte pappa och jag betala in depositen till ICMS över Internet. Inte konstigt att det är mycket folk som ringer och frågar om utlandsbetalningar. Jag ringde till och med Kundservice själv och bad om hjälp. Vi lyckades inte bättre då. Ibland är det ändå tur att man jobbar där man gör. Jag ska ta och utnyttja mina kollegor lite på lunchen och be dem hjälpa mig att få iväg de där pengarna. Jag vill ju inte att det blir fel!

Hmm, imorgon börjar jag kl.9.00. Hinner jag gå och sola innan jobbet då? Nej, de inte hunnit öppna. Tusan!

Carin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0