Oktobers "borde köpa-lista", vesäntlig skillnad jämfört med önskelistan!

Detta är vad jag borde lägga mina pengar på:

¤ ingenting

Okej, detta är vad jag realistiskt sett borde lägga mina pengar på:

¤ Vit skjorta (eller möjligen randig...)
¤ Svarta pumps, högklackade
¤ Ev. Resteröds vita T-shirt (viktigt basplagg, men jag har redan ett par mindre bra vita T-shirtar - där av "ev.")
¤ Uuunderbar väska från Åhléns som jag faktiskt ska unna mig i höst
¤ Grå kofta
¤ Svart kofta (här stämmer önskelistan och bordelistan överens, problemet är bara att den perfekta koftan är
   så gott som omöjlig att hitta)
¤ Skärp

                                                                              
           
Ze wonderful bag from Wera Åhléns, 995:-. 
Vit mössa, 99:-. Också från Åhléns.                               


Om ändå pengarna räckte.



Bilder från www.ahlens.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0