Tanke 6

Vad var min tanke nu igen? Att hösten är härlig när solen skiner? Att det är fredag? Att jag börjar bli lite hungrig?
Nej. Jag vet nu. Mina alternativ i livet har helt plötsligt börjat spreta åt en väldig massa håll. Jag har alternativ igen.

Jag har kommit in på ICMS i Australien. Jag har börjat på min ansökan till IUM i Monaco. Jag ska idag skicka mitt CV till Salzburger Hof i Österrike. Jag har fått jobb varannan helg på Scandic Hotel. Nästa vecka får jag reda på om jag får jobba deltid här på banken. Och om jag inte får det så ska jag söka heltidsjobb på Schelins.

Trots att jag inte har en aning om hur detta kommer sluta så känns det tryggt att ha många alternativa "flyktvägar".
Kanske kommer det att ordna sig.


Kommentarer
Postat av: Christine

Har du kommit in?!?! Varför berättar du inte det för mig Cariiiiin?? Grattis..!

2007-09-22 @ 09:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0