15/2-2008: Spa-kväll deluxe

Är våren på väg? Solen värmer helt underbart skönt. H. och jag var ute på en morgonpromenad kl. 9 idag. Kallt som tusan, men vem bryr sig när solen skiner?! 

Igår var jag ledig så H. och jag spenderade förmiddagen med mys på bilioteket. Hjälp till självhjälps-brudarna nr.1!
Senare åkte jag och tränade - Bodyjam - trots att jag är sämst är dansen terapi för mig. Jag bestämde mig för att satsa ytterligare på terapi-temat och slog till med en spa-kväll deluxe.
In i duschen, rejäl peeling och massage över hela kroppen. Insmörjning med duscholja och balsaminpackning för håret (använde mitt super-balsam från Sachajuan). På med "15 minute facial" från Clinique och en spraydusch av Schwartzkopf Poly Blonde "Blond Spray" i håret för att äntligen få tillbaka den där solblekta känslan.
Jättebra produkt för alla som saknar sommaren. Och som ni kanske märkt vid det här laget så är jag defenitivt en av de som längtar efter varmare och ljusare tider.

Resultat av spa-kväll deluxe:
Len som sammet, en aning ljusare och mer sommarfräscht hår samt avslappnad till 1 000.

Kan varmt rekommenderas!

     

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0