2/2-2008: 1

Ytterligare en dags bottennapp:
1.
Fortfarande lika sjuk! Och jag som skulle jobbat idag. Tänk om jag inte är frisk på måndag när Clinique-kursen är! Vad gör jag då? Går i alla fall. Så det så!

Dagens tråkigaste lista:
1.
Ehh, okeej. Det blev visst storm ute! När hände det? Carin tittar ut genom fönstret: Vädret är som vanligt lite grått. 2 minuter senare: Regn, extrem vind, snö, hagel. What?! Jorden kommer antagligen gå under snart... :S
2. Mammas kommentar när hon igår kväll tappade maskindiskmedlet i golvet och vitt pulver plötsigt täckte delar av köksgolvet: "Åh nej, vad trååkigt." Hade det varit jag hade jag skrikit "HELVETE" och lämnat rummet... :P
Min mamma kan inte bli arg.
3. Jag har blivit lämnad ensam hemma mitt i min svåraste sjukdomstid. Föräldrarna roar sig i Stockholm och syrran roar sig på annat håll. Jag har bara febern och katten att umgås med. Suck!

Nu är det alldeles vitt ute. Det enda jag ser utanför fönstret är snö som YR runt. Påminner lite om maskindiskmedels-incidenten igår kväll faktiskt. ;)

Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0