22/2 - 2008: Kanebo-kurs

Oj vad jag har jobbat! 8 timmar i tisdags, 8 timmar i onsdags och 10 timmar + 2 timmars kurs igår. Tur att jag fick vara ledig idag. Det blir jobbigt för kroppen att stå upp så länge...

Kursen igår var ganska otippad. Egentligen skulle jag inte fått följa med eftersom de inte hade plats för fler än de som var anmälda från början. Men K. blev sjuk så då fick jag ta hennes plats. Jippi!
Kanebo är inte helt fel, och T. som höll i kursen var bland de roligaste jag sett. Tänk er Jim Carrey som medelålders homo. Tihi!

M. och jag stängde så vi kom lite sent, men han åtminstone med presentationen av nästan alla nyheter. Vilka ljuvliga produkter! Extremt sofistikerade dofter och en hel massa avancerade extrakt med märklga japanska namn och fantastiska effekter.

Attans då att nästan allt var anpassat för 40+... Knappt någon av de svindyra gåvorna kommer ju ha någon verkan på mig.
Då är det bra att ha en "oförstörd" mamma (ja, hon använder sin Nivea body lotion även i ansiktet) som kan agera försökskanin.

Återkommer med resultat av försöket och evetuellt en före-/efterbild. Kan ju bli intressant att se om alla dessa japanska extrakt har någon effekt.

Nu är det dags för Postkodmiljonär, Let's Dance och hemlagad pizza.

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0