26/2-2008: Blä

Usch och fy och blä! Jag är trött. Trött på jobbet, trött på livet här och nu, trött i kroppen...ja, trött på det mesta faktiskt. Märk väl att "trött på jobbet" står först, men ta det med en nypa salt. Man kan vara trött på saker trots att man egentligen tycker om dem.

Tur att det är Gossip Girl och House ikväll. Jag vet, Gossip Girl håller på just nu - så vad gör jag här?
Jag var tvungen att spela in det eftersom jag kom hem precis 20.00 och var tvungen att käka innan jag kunde sätta mig framför Tv:n. Men kl. 21.00 blir det House, och Manhattan Upper East Side får vänta tills imorgon.

Tur också att jag har helgen att se fram emot. Närmare bestämt lördag kväll på Platå. S. på jobbet fixar superfest med modevisning, tävlingar och VINCENT som spelar. Vincent är grym. Grymmare kan man knappast bli. Och han har lyckats dölja väl att han är Roger Pontares son. Inte fär att det är något att skämmas för men... :P
Han verkar dessutom trevlig. Ja, jag har faktiskt träffat honom och hans band. De kom förbi och hälsade på S. på jobbet en dag när de hade vägarna förbi. Visserligen hann jag inte säga mer än "Hej..." och drog iväg S. eftersom det var panik i kassan. Men vad då då? ;)
På lördag får jag träffa dom igen!

Btw, så spelar de även på IKANO-huset i Linköping på lördag. Kom dit och lyssna! Kanske finns det då även biljetter kvar till kvällen. Om ni har tur!

Carin

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig kväll!

2008-02-26 @ 20:59:47
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0