29/2-2008: Skottdag idag

Ja, en extra dag på året kanske inte är fel... Innebär det att allt man gör idag egentligen inte räknas? Om man är fast anställd (alltså inte får timlön) så jobbar man ju egentligen gratis idag. Man får ju betalt för arbetstid under ett vanilgt 365 dagars år, men inte får man något extra på skottår. Är inte det orättvist, eller vad säger ni?
Men jag behöver faktiskt inte bekymra mig. Jag får betalt per antal timmar jag jobbar och dessutom är jag ledig idag. So whatever.

H. och jag var och solade imorse. I "Deluxe"-solariet. Vi blev asbruna. :)
Sen åt vi lunch på Santini's och köpte take away-kaffe på Barista.
Men jag skulle fan tagit en decaf iaf. Jägarns servitris som övertalade mig att den inte var lika god som en vanlig. Jag borde stått på mig. Nu är jag hög på koffein och det är ingen trevlig känsla när jag inte har något att ta ut min överskottsenergi på.

Men i eftermiddag blir det träning. Har bokat in mig på Afro Power Dance, men kanske ångrar mig...och tar Step Styrka ist.

Och som vanligt är det dags för Let's Dance ikväll. Vem tror ni åker ut och vem får 10 poäng av Tony Irving?

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0