5/2-2008: Clinique-kurs, Lancôme-work shop

Jaha, igår var det Clinique kurs. Kul som tusan! Clinique fyller 40 år i år (har jag väl för mig att det var) så temat var lite extra festligt. Vi började med lite lättare mat på Scandic hotell. Paj och fetaostsallad m.m.
Kursledaren presenterade alla vårens nyheter. Och vi fick titta och känna på produkterna. Kommer en hel del "bra-att-ha" grejer. Som vanligt är allt allergitestat och 100% parfymfritt - I like!
Några små presenter fick allt också. Ska försöka komma ihåg att ta ett foto och lägga upp. Jag undrar förresten om man får avslöja sånt - eller är det en yrkeshemlighet? Nä, knappast...
Dessutom fick vi svara på frågor om nyheterna och lämna in, med chans att vinna ett litet fest-kit! M. och H. skrattade åt mina kilometerlånga svar på formuläret. Men jag vill banne mig vinna det där paketet!

Så, idag blir det ytterligare en kurs. Eller workshop, faktiskt. Lancôme. Det ska också bli jättekul! Underbart att få prova på deras nya vårlook! Den kan väl inte vara annat än snygg?! Spännande, spännande.
Nytt hotell den här gången, Radisson SAS. Undrar hur deras lättare måltider smakar? Det ingår nämligen mat även den här gången.

Kommer säkerligen med en update om kvällens kurs också!

Så länge, lite härlig inspiration!

image74  

image75



Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0