8/2-2008: Lancômes Luci

Idag är jag ledig, efter en vecka med ganska mycket jobb. Faktum är att jag är ledig hela helgen. Det känns skönt.

Lancôme-workshopen har jag väl inte recenserat (my God, hur stavas det egentligen? hjärnsläpp!) än?
Den var skojig! Maten var god och kursledarna var roliga. Sedan fanns väl lite mer att önska om work-shopandet. Visst fick vi lägga make själva och så vidare, men lit mer handledning hade jag gärna önskat. När jag hade en fråga dög allt precis så som jag redan hade gjort. Det är väl inte så man lär sig nya saker?

Lancômes vårkollektion lämnade dock inte mycket mer att önska. Som en riktigt frisk fläkt från 80-talet. Kollektionen heter Luci, och är inspirerad av ljus - neonljus om man ska vara exakt. Skuggorna går i korblått, turkos och brons samt rosa och lite persika. Både eyeliner, lipgloss, läppstift och highlighter finns i ofärgat neonskimmer. Coolt!

Med oss hem fick vi en Hypnôse - inget nytt med den. Och tvärt emot många andra anser jag inte att Lancômes mascaror är de bästa på marknaden.

image76


Bästa hälningar,
Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0