9/2 - 2008: Lugn lördagmorgon (okej då, förmiddag)

Har börjat dagen med ett pass Poweryoga. Det är så skönt med träningsformer där man faktiskt känner att man blir bättre under passets gång. Jag tror det är därför jag inte har så mycket för typ...ren styrke- och konditionsträning. Man kan ju känna att man blir bättre från ett pass till nästa, men när man väl håller på med träningen så går det ju faktiskt bara tyngre och tyngre. Nåja, träning i alla former är härligt. Så inte klagar jag i alla fall.

Nyss käkade jag en macka till lurre. Inte mycket att hurra för, men lite lagom när frukosten blev sen. 

Hmm, inte mycket mer som hänt sedan sist. Myskvällen var...mysig. Och my God, vilken tur att Matte och Carin inte åkte ut ur Let's Dance!

See ya,
Carin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0