9/2 - 2008: Stackars pappas hjärta

Haha! Gav pappa en smärre hjärtattack igår kväll. Lotti och jag kom hem från stallet...och av någon anledning hörde inte mamma och pappa när vi öppnade dörren och gick in. Lotti sa, lite i förbifarten: "Lyssna, mamma o pappa har inte hört att vi kom hem."
Tihi, jag, som var halvt sönderstressad, kände mig på humör för att jävlas. Så jag räknade 1,2,3 och hoppade fram i dörren och skrek "BUU".
Fy tusan vad högt pappa hoppade! Hahaha! Har minsann aldrig sett honom bli så skrämd tidigare. Och vad vi skrattade sen!

Även om jag förkortade pappas liv med en mindre hjärtattack så sägs det ju ändå att "ett gott skratt förlänger livet".
Så det gick nog på ett ut.

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0