Carin is back!

Okey, I'm baaack! Det var längesen vi sågs, jag vet. Men jag har haft mycket on my mind... Och det är en jävligt bra ursäkt för att hålla sig från en dator som jag egentligen inte alls trivs framför. Det förundrar mig att jag ändå på sätt och vis håller liv i en blogg när jag ändå mest stör mig på att andra lägger ut hela sitt liv på nätet.

Men nu har mitt liv faktiskt förändrats en hel del sedan sist jag skrev här.

Fryser om tårna, går och hämtar ett par strumpor.


Jag har börjat mitt nya jobb där jag trivs oförskämt bra trots att det bara är xtra timmar. December var hektisk. Nu är det betydligt lugnare.
Jag har blivit medlem på Campushallen och delvis hittat ett nytt intresse - danspassen! Jag är sämst, men bättrar mig långsamt.
Jag har börjat äta medicin. Den fungerar än så länge bra. Trots att jag inte riktigt kommit till rätta med den än. Och varför skriver jag detta här? Ja, varför - eller varför inte? Mig kvittar det.

Att jobba med smink är kul som tusan! Och jag lär mig mycket tack vare Helena. Det uppsakttar jag. Med tanke på mina framtida yrkeslivs-planer inom retailing försöker jag lära mig allt jag kan.
Men lite dyrt kanske det blir med tanke på allt man vill testa. Å andra sidan behöver man inte köpa en massa skit som man sen får slänga för att det inte passar. Jag har många experter att rådfråga!

Närmast planerade inköp kommer att bli:
- Sachajuan-balsam. Kan även komma att bli ett schampo i framtiden.
- Solspray för håret. Längtar efter den där solblekta sommarkänslan.
- Nagelförstärkningskit, troligen från Depend. Jag är mycket inspirerad att hitta något som verkligen fungerar.


Återkommer förhoppningsvis.

Carin

Kommentarer
Postat av: Christine

Sheeee's baaack!!! :D

2008-01-10 @ 12:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0