Favoritprodukter som jag just nu har svårt att klara mig utan.

Tänkte att jag skulle lägga ut vilka produkter som ligger på min "Klarar-mig-inte-utan-lista". Jag har plötsligt fått ett annat förhållande till mina skönhetsgrejer sedan jag började jobba med dem. Att hela tiden få se det som är nytt är jättespännande. Men man inser också vilka produkter som faktiskt är värda att hålla fast vid.

Här kommer mina favoriter, både gamla och nya.

image47

Smink
Clinique Cityblock Sheer Primer, Spf 25
Clinique Supermoisture Foundation
Lancôme Color Fever Lipgloss
Egentligen borde Maxfactors Stretch Mascara och Diors Diorshow Mascara fått vara med här men dem har jag faktiskt inte hemma just nu.

image48

Parfym
Sunflower by Elizabeth Arden
Nina by Nina Ricci
True Star Gold by Tommy Hilfiger

image49

Kropp
Vaseline Aloe Fresh Bodylotion
Elizabeth Arden Eight Hour Cream Intensive Moissturizing Hand Tratment
Ralph Lauren HOT Shower Gel

image50

Hår (något oskarpt och fläckigt)
Schwartzkopf Got 2 b 2 Sexy Big Hair Hair Spray
Redken Smooth Down Shampoo
Sachajuan Conditioner

image52

Naglar (om möjlig ännu sämre bild)
OPI Base Coat
OPI Avoplex Cuticle Oil To Go
OPI Top Coat

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0