Kalldusch...

Okej, kul! De ringde just från banken angående att jag fått för mycket lön utbetald. Nu måste jag alltså betala tillbaka en massa pengar. Mer än jag kanske hade trott från början... Helvete!
Och det är ju inte mitt fel heller! Det är någon klantig person som helt enkelt inte talat om för löneavdelningen att jag har slutat. Grrr...!
Tur är det väl att jag inte har använt pengarna. Men jag trodde ju att de var mina. Och jag trodde att jag skulle kunna ha dem där på mitt nya, fina sparkonto och få ränta på dem tills jag ska börja plugga. Men nä.

Carin

Kommentarer
Postat av: christine

Oj! Här tittar man in tätt som tätt i din blogg å helt plötsligt är det typ 4 nya inlägg! Roligt! Nu ska jag sitta å sola på min balkong.. saknar dig!

2008-01-26 @ 13:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0