Ridsportgala

Imorgon är det dags för Ridsportgala i Lkpg. Närmare bestämt på Konsert & Kongress. Så värst aktiv inom hästvärlden är jag väl inte längre. Men syrran undrade om jag ville gå...och varför inte? Det kan nog bli kul med uppklädd middag och prisutdelning. Hoppas att J. vinner vad han nu är nominerad till.

Outfiten för kvällen är redan planerad.

        


Utsläppt hår, sotig make-up och Hilfiger True Star Gold-parfymen blir tillbehör. Eftersom jag är ganska frusen av mig åker säkert guldboleron från H&M på också.

Jag börjar inse att jag verkligen saknar ridningen. Jag önskar att det var sommar så jag inte frös halvt ihjäl varje gång jag klev utanför dörren.

Förhoppningsvis kommer en uppdatering på hur galan verkligen gick. Och till den kanske också några bilder på gala-outfits live.

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0