Seg söndag

Söndag efter utekväll har en speciell...lite sömning...känsla över sig. Och inte undra på det. Vi dansade en hel del igår.

Vissa personer är roligare att gå ut med än andra. Vissa vet vad som krävs för att man ska ha roligt. En lyckad utekväll går INTE ut på att träffa så mycket folk som möjligt. Att däremot ha så kul som möjligt med de man faktiskt gått ut med är mitt recept för att ha roligast. Släng in lite ohämmad dans som extra piff - och bättre kan det inte bli. Om det sedan är så att fler vill ansluta sig till det ursprungliga gänget gör det mig ingenting. Ju fler desto bättre. Men för mig ligger inte spring ut och in från ställe till ställe på topplistan.

Vad som däremot hamnar på 3-i-topp idag är:

- iPhone. Fick bekanta mig med en igår, och den är sexig! Believe me!
- Min nya parfym. Nina by Nina Ricci. Inte den mest nyutkomna på marknaden, men den passar mig som hand i handske.
- Positiv överraskning när jag undersökte mitt bankkonto. Kanske att jag unnar mig ett par high heels ändå... ;)

                 


Dagens bottennapp är dock att underbara kusin A. lämnar Sverige igen efter bara en weekend hemma. Men jag förstår att storstaden London håller henne i ett hårt grepp.

Japp, det var det. Kanske blir det pilates ikväll. Jag ska åtminstone stretcha minst 20 minuter under dagen. Det är svårt att dansa när man är stel som en pinne.

 Carin

Kommentarer
Postat av: Jonna

iphone, yeeeh, ja får förmodligen en sån i mars!:) de är så fina!

2008-01-23 @ 15:13:33
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Jonna

jag har bekanta som bor i usa, så de köper med den hem när de kommer!:)
sån tur har jag..

2008-01-25 @ 09:54:27
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Jonna

glömde, de kostar lite drygt 2500 :)!

2008-01-25 @ 09:54:43
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0