Snart galatime!

Nu är det dags att börja göra sig i ordning till Ridsportgalan. Sprang ner på stan förut och köpte 6 par strumpbyxor - för att vara på den säkra sidan liksom. :P

Är fortfarande lite osäker på sminkningen... Men det lutar åt brons på ögonen och neutrala läppar. Köpte faktiskt ett läppglans på H&M. Ganska otippat, men det luktade så gott. Går i svagt rosa, med lite glitter. Kanske inte det hetaste just nu...men det passar mig.

Nu är syrran ute ur duschen så det är dags för mig att fräscha till mig en aning. Tog en före-bild nyss. Kanske lägger ut den tillsammans med efter-bilder. Om jag vågar. :P

Carin

Kommentarer
Postat av: christine

Jaa.. jag vill se bilder på fina Carin!!

2008-01-26 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0