13/3 - 2008: 21 röda rosor i ett fång

Inte tiotusen röda rosor i ett fång, men gott och väl tjugoen. Det uppvaktades jag med på sängen imorse. Av mamma och pappa, sis saknades eftersom hon är i Berlin.
Tillsammans med rosorna och en flagga på stång fick jag ett glas mousserande och två kuvert. I det ena befann sig 500:- och ett brev från min underbaraste gudmor. I det andra 1000:- och ett litet sammandrag av vad MIN dag kommer att innehålla.

Till att börja med en långsam morgon med färsk frukt och konditoribröd med blåbärssylt till frukost. Förmiddagen ska jag och mamma spendera på IKANO med en hel massa shopping på jobbet förmin del (sparade storshoppingen från i måndags till idag :) ).
Efter lunch (antagligen på Sanne's eftersom jag får bestämma) får jag massage på PAUS.
Klockan 16.15 har jag bokat in mig på releasen av nya Bodyjam-passet! Och efter det väntar restaurangbesök (det lutar för tillfället åt indiskt på Yogi). Yum, jag ska beställa efterrätt också. Sedan hyr vi Råtatouille och myser framför den resten av kvällen.

Myspysdag bara för mig, eftersom det är min STORA 21-års dag!

GRATTIS till MIG!

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0