15/3 - 2008: Pust...

Jag är lite trött idag. Ganska mycket faktiskt. Vet inte riktigt varför, men jag skulle kunna lägga mig och sova fram till imorgon. Om jag fick...
Vaknade ganska tidigt, men låg kvar i sängen och pysslade med min nya mobil (!) eftersom jag inte började jobba förrän kl. 12.00.
Och på jobbet var det så lugnt att jag fick gå redan kl. 15.00. Tack för det, eftersom jag både öppnar och stänger imorgon. Ikväll ska gänget (det som är kvar av oss vill säga) hem till R. och...gissa vad...?...kolla på Melodifestivalen, såklart. Kanske dricka ett glas vin och tilltugga något gott också. Det blir mys! Men en tidig kväll för min del...måste ju vara fräsch på jobbet imorgon.

Jag inser att jag har varit lite dålig på att hålla vad jag lovat här. Att jag skulle lägga ut bilder på allt jag handlade under min storshopping. Men detta är vad jag har att säga till mitt försvar:
Jo, i torsdags, på min födelsedag, när mamma och jag var på IKANO så shoppade jag inte bara smink och kläder utan även en ny mobil och en laptop! Bästa impulsköpen! Så då tänkte jag att jag skulle ta bilderna med mobilen och lägga in dem från min nya lilla dator. Bara för att det vore så himla kul! :) Och som ni vet så kan det ju ta lite tid att komma igång med såna där nya tekniska saker. Så jag har inte riktigt kommit till skott än.
Men snart så. Så snart jag fått ordning på allt. Då kommer det bilder.

Och för den som undrar så är mobilen en underbar Sony Ericsson W960i och datorn en Acer (fråga mig inte vad mer, för det går över mitt förstånd). De är så söta båda två! :)

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0