6/3 - 2008: Almost forgot

Jag glömde nästan att berätta! Jag har blivit ansvarig för Clarins, på jobbet alltså. Här snackar vi BIG PROMOTION.
Haha, tidigare hade jag bara L'oréal och Maybelline. Nu är det minsann finkosmetik som gäller. Så har ni en fråga om make-up eller hudvård från klassikern Clarins så finns jag här för er! :P

Vi fick dessutom in deras vårkollektion igår.

En knallgul skugga ackompanjerad av en starkt pastelllia kamrat. Två gloss i neonskimrande rosa och fräscht guldbrun. Samt en - håll i er nu - mörklila Wonder Length Mascara.

Yummie! Mina små bebisar...! Jag längtar till sommar med brunbränd hy så att jag kan ta med mina små darlings ut i vida världen.

Carin 

P.S. Spana in härligheten på Clarins. D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0