6/3 - 2008: Något kul?!

Jag vill göra något kul. Mm, men jag vet inte riktigt vad. Jag har några alternativ:

1. Gå ut och festa. Släppa loss och dansa.
2. Skaffa en ny kompis (kan vara vem som helst).
3. Ta upp kontakten med en gammal kompis.
4. Skaffa en tatuering på insidan av handleden.
5. Skaffa hårförlängning. Riktigt snyggt Carolina Gynning-hår.
6. Berätta för en kille (skulle egentligen också kunna vara vem som helst) att jag gillar honom och se vad som händer.
7. Snabbspola fram till september och åka till Australien för att börja plugga på min awesome nya skola.
8. Köpa en ny mobil samt en egen laptop.
9. Helt seriöst anförtro mig åt någon som inte känner mig.

Oj, vilka alternativ jag har. Det här borde man göra oftare. Lista alla alternativ ger saker och ting ett helt nytt perspektiv. Men vad ska jag välja?

Vad tycker ni som läser?

Carin

Kommentarer
Postat av: christine

Tatueringen håller ja på! :D

2008-03-06 @ 15:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0