7/3 - 2008: 1-1

Okej, jag har fått två röster på kul-förändringar-att-göra-i-mitt-liv-listan! Dessvärre ledde de inte fram till så värst mycket eftersom den ena (från Christine) var för en tatuering medan den andra (från pappa) var mot en tatuering...
Fast iofs, mamma och pappa mjuknade liite när jag berättade att jag bara ville ha någon typ av enkel symbol som representerar något för just mig. Så det kanske står 1-½ till tatueringens fördel.
Jaiks, tänk om tatueringen vinner omröstningen...? Måste jag faktiskt tatuera mig då? Gulp...men snyggt vore det.

Har nyss kommit hem från ett Afro Dance-pass. Helt slut. Har tränat tre dagar på raken. Det kändes idag. Men jag kunde bara inte hålla mig ifrån min fredags-dans-vana. Det är underbart avslappnande och uppiggande!

Dessutom fick jag hoppa in på jobbet idag. Jag som skulle haft två dagar ledigt. Men, men...det gjorde inte så mycket. Jag öppnade, men behövde bara vara kvar till 14. Lugnt!
Blir dessutom lite mer jobbande imorgon. Får hoppa in några extra timmar. Men det blir kul. Det är mycket på G med både Dior- och L'oréal-kampanj.

Nu ska jag läsa i min nya bok.

Sen blir det hemmagjord pizza och Let's Dance - som vanligt en fredagskväll.

Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0