7/3 - 2008: Troschock i Let's Dance

Noooo, Matte och Carin åkte ur Let's Dance! Attans, charmigaste paret. Och jag som tyckte de gjorde en av sina bästa danser ikväll. Nu är det Tina och Tobias som gäller... Om Inte Tony Rickardsson gör en skräll och kommer stort på slutet. Han var minsann duktig ikväll.
Och stackars Mat-Tina som visade trosorna. Hon har min fulla sympati. Men fasen vilka snygga trosor det var sen! För att inte tala om hennes ben! De går inte av för hackor. Hon är antagligen Sveriges charmigaste skåning-kock med snyggare ben än någon i hela restaurangbranschen. Hittills är hon min starkaste vinnarkandidat.

Nu är det suss i säng som gäller för min del. Zzzzz....zzzömning!

Carin

Kommentarer
Postat av: sarianna

det var riktigt tråkigt att Carin & Matte åkte ut, hade dom som favoriter. Nu kvittar det för mig vem som vinner. Ha en fortsatt trevlig kväll. =)

2008-03-07 @ 23:05:06
URL: http://sarianna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0