9/3 - 2008: Storshopping på G!

Okej, idag gäller det! Jag ska shoppa som tusan. Treat myself! Som jag kanske nämnt tidigare så gillar jag att storshoppa. Mina inköp blir alltid betydligt mer lyckade när jag handlar mycket på en gång, istället för att handla en sak åt gången.

Förra gången var det kläder och väskor som inhandlades. Den här gången är det smink som gäller. Jag ska handla allt som jag behöver för en komplett vår make-up. Dessutom blir det ett antal hårprodukter också. Håret är numera snyggt sommarblont tack vare Schwartskopf Blond Spray. Nu ska det komma helt till sin rätt med en massa härliga kvalitetsgrejer.
Och så blir det några saker för att hjälpa naglarna till rätta. De mår inte så bra för tillfället...

Nåja, jag skulle kunna skriva 2 mil om vad jag ska inhandla. Men ni får vänta tills jag har lagt vantarna på dem. Då lägger jag upp en lista och bilder på hela härligheten.

Lillsyrran hänger med mig ut till IKANO och shoppar. Sedan hänger jag med henne till stallet. Det var längesen, men hon bad mig hålla lektion för henne idag...och jag har ju saknat hästarna de senaste veckorna. Det är jobbigt att slitas mellan att hålla kvar vid ett gammalt intresse och att släppa det och försöka hitta något nytt.
Ridningen var ju en del av varje dag förut. Svårt att släppa. Någon som varit med om detsamma?

Carin

Kommentarer
Postat av: christine

Jag är avis på ditt shoppande Carin! Funkar det där blond-sprayet? Jag vill också få en aningen ljusare ton men hade tänkt att slinga det.. men du rekomenderar det där sprayet? Hur funkar det?

2008-03-10 @ 11:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0